slut på helgen

Så, nu var man hemma igen. Har varit ute och hängt och flängt hela dagen känns det som. ;p Så nu har jag ätit schnitzel och pommes med kall bearnésesås.

Jag var på väla innan med Tobbe. Jag hittade ett par jeans och en klänning som jag hade tänkt ha på Lisettes student. Tobbe hittade ett par skitsnygga jeans och ett bälte/skärp på gant. ;) Efter vår runda på väla körde vi till John på Dalhem och hämtade bilen.

Nu ikväll ska jag vara här hemma själv, utan min Tobbe. Jag är riktigt sugen på en film.. jag kanske får köra ner till Stefan och kolla om där är nån riktig tjejfilm som jag kan se nu när jag är ensam? ;p Jag menar.. det är ju inte så kul för Tobbe att se tjejfilmer med mig, heh.

Alltså.. imorgon är det skånederby och jag ska jobba 7.30 - 16. Jag kommer inte kunna jobba normalt för jag är alltid så himla förvirrad, nervös och stressad när det är derbydag. Men det går säkert bra ändå. x)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Var längesen jag gjorde det, men det är en kod som heter "profile" i kodmallen. Leta efter "Om" och den kod som följer så hittar du rätt :)

2008-04-27 @ 19:57:05
URL: http://dendardebbie.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0