söndag

Jao, idag är det sista dagen på helgen. Derby imorgon! :D
Igårkväll drog vi till Dalhem till Tobbes kompisar. Det va trevligt där, vi drack lite och fortsatte vidare till Stinsen senare. Billig dricka av  Henrik igen. ;) Sen drog vi när de stängde och sen drog vi hem typ 2. 

Idag sov vi till halv 12. Jag vaknade av att Tobbe klappade min kind. Så nu sitter jag hemma hos Tobbe och bloggar lite medan han gör vid sig. Efter det ska vi till stan och hämta Tobbes bil och sen köra till väla. :)

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaaha, okej, men jag har prktik dagen efter, så vi kan ju se, annars kanske vi kan göra något i helgen? puss!

2008-04-27 @ 14:38:58
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0