måndag

Idag vaknade jag tiidigt :/ Jag gick upp halv åtta för det skulle komma några och fixa grejet under huset igen(!) Gjorde vid mig och så, sen stack jag till körskolan vid halv tiotiden. Sen körde jag i stan i två timmar med Martin. Det går bättre nu i alla fall. :) Ska bara ut och köra lite mer med pappa sen så sitter det nog och jag är redo för uppkörning. ;) Nu sitter jag här hemma, var nyss ute med Molly. Hon behöver kissa litta ju. Ingen hemma så jag får sköta det när jag är ledig. :) Ska strax ta bussen in till stan och där ska jag fixa matchbiljetter till mig och Tobbe till HIF - PSV Eindhoven. Hoppas där är bra platser kvar nu.. Helst på 37an. Wish me luck! Sen blir det att gå runt i stan lite och glotta i lite affärer. Det är ju aldrig tråkigt ;) Och sen ska Tobbe hämta upp mig där inne när han har slutat jobba. Sen blir det myys ikväll med Tobbe, älskar honom såå mycket ;* <3


image2


I'll be back!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0