onsdag

Fan va seg jag är på att blogga. Jag bloggade varje dag innan och nu tar det flera dagar innan jag bloggar på nytt. Äh, skit i det. Idag är det i alla fall onsdag och jag är jättesnoorig. Det började i måndags med att jag hade ont i halsen och att jag hade ont i kroppen. Sen jobbade jag igår och det va lite bättre fram tills eftermiddagen. Då var jag helt off. Ont i alla leder i kroppen och i alla musklerna.

Blö, så kom Tobbe och hämtade mig efter jobb så drog vi till Ängelholm och bokade resa.. till Malta! ;D 5-stjärnigt hotell och allt. Ska bli hur mysigt som helst. Bara sola, bada, dricka drinkar, shoppa och kolla på en massa sevärdheter eller nåt. ;p Jag älskar solsemestrar. Jag blir så pigg då. :)

Sen drog vi hem till mig och visade hotellet och så för mamma och pappa. Sen drog vi till City Gross och köpte lite smått och gott som vi åt när vi kom hem til Tobbe. Han mådde inte heller så bra, han är krassligare än vad jag är. :/ Ont i halsen och så. Hoppas han blir frisk.
Men nu sitter jag här vid datorn och segar.. som vanligt. Snyter mig var 10e minut. Inget jobb idag. De ringde från sjöstjärnan och frågade om jag kunde jobba på eftermiddan men jag ska klippa mig kl 13 idag. Typiskt. :/
Ska i alla fall jobba hela mars på musslan. Ska bli kul. Goa pengar som ska gå till Maltaresan. Det lär ju bli lite pengar över till annat men ändå. ;)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0