tisdag

Blöblö.. Orkade inte skriva igår. Det var en seg dag ;p Jag orkade inte göra nånting. Jag handlade lite bara och hjälpte mamma nere på Videocorner. Så aktiv är jag! ;) Näe men jag sov hos Tobbe och han började ju kl 7 så han lämnade mig här hemma vid halv sju. Efter jag hade varit på Videocorner kom Tobbe till mig en runda och sen drog vi hem till honom. Och så sov jag där inatt med.

Och idag kom jag hem lika tidigt för han skulle jobba. Tråkigt att jag inte har nåt jobb denna veckan bara. :/ Då hade jag kunnat åka till Holland och kollat HIF. Men då hade jag fått spara lite pengar + att jag trodde att jag skulle jobba när de skulle spela mot PSV borta. Och sen så vill ju ingen åka med mig dit, jippi! Men ska i alla fall se matchen @ Olympia med Tobbe. Det kan ju vara den viktigaste matchen av de. ;p

Men i alla fall.. jobbigt inlägg detta. Får se vad som händer idag. Tobbe kanske inte orkar träffa mig om han är slut i kroppen efter jobb. ;p Jag har i alla fall fått mitt nya bankkort nu! :D Det andra var gammalt och slitet. Från den tiden då de hette Föreningssparbanken. Så nu har jag ett sånt fint Swedbankkort som alla andra. ;)

Jag måste verkligen sticka till kunskapsforum nu i veckan. Måste hitta nåt att läsa vidare till så det blir något bra av mig till slut. ;) Få lite tips av de och så kan de hjälpa mig att söka. Det vore ju kul. Och imorgon ska jag köra med Tommy på körskolan. Nu är jag så nära så jag har fått byta körlärare så han ska se om jag är tillräckligt bra för att fixa uppkörningstid. Jag är lite smånervös nu, han kanske tycker att jag är dålig? ;o Jag får helt enkelt hoppas på det bästa. Önska mig lycka till! :)

Näe nu ska jag kolla på Emmerdale och mysa med Molly. Och sen blir det att hoppa in i duschen. jag känner mig lite sunkig. ;p Och sen får jag se vad som händer.
Puss på er. ( vilka ni nu är som snokar på min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, det är nog bara jag. :P hehe. Men LYCKA TILL imrg, det kommer att gå skit bra! Vi hörs, puss

2008-02-12 @ 22:12:08
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0