tisdag

Då va det en ny dag. Var uppe i ottan med Tobbe. Han skulle jobba och jag skulle till körskolan. Jag körde med Martin inne i stan idag. Det gick väl bra, dimmigt som fan bara. Så jag körde mest inne i stan till att börja med och sen körde jag mycket motorväg. Det gick inte så bra för mig på motorvägen bara, slarv av mig. :/ Jag vill ha körkort nu! Och pengar! Jag är så sugen på att shoppa. Behöver verkligen nya kläder. Och jag har bara 200 spänn att leva på tills den 27e.

Är riktigt sugen på att läsa vidare idag. Jag har tänkt mycket på det, att läsa i Lund och så. Det är ju bra pendelavstånd och det går ofta tåg mellan Helsingborg och Lund. Hade egentligen velat läsa i Halmstad så hade man träffat Caroline ibland. Men de hade inget program som lockar mig där uppe.. tyvärr. :/ Sen Lund är så stort och rörigt. Undrar om jag kommer hitta där om jag ska plugga där? Haha, vi gick ju vilse där när vi var där med skolan och kollade på olika program. Och då såg vi ju Sibel dessutom. Haha, chock? Det var längesen det.. Åh, nu saknar jag OP igen. Vi hade det mysigt trots alla intriger och så. Haha.

Nu har jag megatråkigt. Sitter och nördar mig vid datorn. Spelar en massa spel och slösurfar. Men ska i alla fall jobba hela mars typ.. förutom på fredagar. ;p Så jag har långhelger då. Ska jobba lite denna veckan också.. torsdag och fredag. Och på torsdag kväll är det HIF - PSV! Helt sjukt underbart. Längtar så jag spricker. De måste vinna och då måste jag åka iväg och kolla när de spelar borta om de nu går vidare till åttondelsfinal. För jag har varit så mesig och inte följt med under uefacupen, jag har bara följt de på hemmaplan. Dålig stil av mig!

Näe nu ska jag fortsätta att nörda mig och sen ska jag väl kolla på Emmerdale. Det är skitspännande!
Aja, see you later alligator.


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, okeej. men malmö då? hoppas allt är bra med dig. vi får ses ngn dag, när min helvetestenta är över ;) hehe. puss!

2008-02-19 @ 20:57:55
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0