måndag

I morse när jag sov megagott i Tobbes säng ringde det från Korallen.. jobb hela veckan! ;D Så sjukt gött, massa pengar på mitt konto nästa månad. ;) Så jag jobbade idag 9.30 - 15.30. Ska typ jobba så hela veckan. Soooft!
Jaja, tänkte spela lite spel på datorn nu. Sen blir det nog att man ska umgås med Tobbe senare ikväll. :) Mysigt värre.

Utgång den 8e februari med tjejerna.. om nån ville veta. ;) Ska bli sjukt gött. Partaja, snacka skit och bara ha roooligt. Så jag får se till så att jag har mycket pengar kvar tills dess så jag kan dricka litta. ;)

Hm nu har jag inte mycket mer att skriva, för mitt liv är tråkigt ;o Näe men..
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha ja du , när man väljer designen, så finns de en knapp som heter "redigera stilmall", så ändrar jag background och headern:p och stilen å lite sånt.

2008-01-28 @ 16:41:06
URL: http://felicis.blogg.se
Postat av: Caroline

hehe, party, party! fan va gött!!! kraaam

2008-01-28 @ 20:20:32

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0