shopping

Idag har jag jobbat, 7 -13 bara. Imorgon blir det längre.. då ska jag först jobba 7 -13 på Musslan och sen 13.30 - 16-30 inne på Korallen. Det blir en lång dag men det klarar jag. Inget påsklov här inte. ;)

När jag ahde slutat idag åkte jag med mamma hem för hon hade varit på Korallen idag. Sen när jag kom hem tog jag pappas jobbebil och körde till Väla. Jag var riktigt shoppingsugen idag. Det blev lite grejer jag köpte faktiskt:
 ~ En topp typ från H&M.
 ~ Hello Kitty-trosor från H&M.
 ~ En liten väska från Ur och penn.
 ~ Ett par byxor från Bik Bok. 
 ~ En UCLA-tröja från Bik Bok.
Och sen fick jag hämta ut lite grejer till Stefan på skivlagret som han behövde till butiken.
Så nu har jag inte råd att handla mer kläder på typ flera månader. ;) Näe men typ..

Tobbe kom och mötte upp mig på Väla när han hade slutat jobba. Så vi gick där en runda och pratade lite. :) Han kommer snart hit hem till mig. Vi ska leka och sen nanna här hemma hos mig. Mysigt. <3


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0