måndag

Usch va mörkt och kallt det är ute nu. Jag ska ta fram min vinterjacka tror jag, den är så myysig. Dessutom så ska jag jobba på dagis imorgon typ hela dagen mellan 9 - 17. Idag har jag jobbat på Skivlagret. Det är roligt med lite variation att ibland jobba på Skivlagret och ibland på dagis. :)

Nu tänkte jag lägga mig i sängen med en korsordstidning och kolla på Simpsons. Ingen Tobbe idag. :( Jag kom hem för sent, blö för han ska upp tidigt imorgon bitti. Men imorgon ska vi leka. :) <3

Carro, vi måste dra ut i helgen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, ja visst. Jag har köpt ny jacka, från Vila. :D as snygg! Men vi hörs! Puss!

2008-09-23 @ 14:05:26
Postat av: Debbie

Låter kul med variationen! :)

2008-09-23 @ 21:59:43
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0