nu har jag påsklov minsann

Idag va det sista dagen för mig på Sjöstjärnan, lite trist faktiskt för jag trivdes så bra. Men nu ska de flytta ner till den nya förskolan, Revets Förskola, som är byggd nere vid skolan.Men tydligen så ska jag vara där nere en del i slutet av april, man kan ju hoppas! ;)

De va så gulliga, jag fick en liten present från de som jag har jobbat med inne på Sjöstjärnan och så fick jag en fin blomma av ett barn och hans förälder. Jag blev så glad inombords, att de trivdes med mig och kommer sakna mig. Man blir lite blödig. ;p

Nu sitter jag i vårt uterum och myser med en cider, ni vet den där goda vårcidern som jag tyckte så mycket om? Den ja. :) Så härligt väder det har varit idag, det är nästan så man tror att det är sommar.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0