fredag 6e februari 15:26

Då var jag hemma från jobb, slutade tidigare idag för där va inga barn kvar. ;p Så kan det bli ibland. Så nu sitter jag här. Imorgon är det Melodifestival. Jag sa förra året när Charlotte Perelli kom dåligt till i Eurovision Song Contest att jag skulle bojkotta det men jag kan inte låta bli. Men så orättvist att hon inte kom bättre till, hon var ju lätt proffsigast. Anyway, här är startfältet imorgon;


Deltävling 1 Göteborg (7 feb)
Nina Söderquick - Tick tock
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Scotts - Jag tror på oss
Emilia - You`re my world
Alcazar - Stay the night
Caroline af Ugglas - Snälla snälla
Marie Serneholt - Disconnect me


Vi får se vad som händer ikväll, ska leka med Tobbe om han känner sig bättre. Han har fått influensan igen, som han hade i höstas. Bara det inte är lika farligt nu som då. :(

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mycket :D Din blogg var jättefin!

2009-02-07 @ 19:23:13
URL: http://evelinar.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0