torsdag 12e februari 11:35

Nu är man nyduschad och fräsch efter ett jympapass på Friskis och Svettis. Det var helt okej faktiskt, Jag tog baspasset för att kolla om jag kunde hänga med. ;) Men nu återstår det att se om jag kommer hinna med fler jympapass nu framöver för jag ska jobba rätt mycket nu de närmaste två veckorna. Men det är inga problem, jag får väl gymma på kvällarna istället när jag har tid. :)

Nu ska jag bara klä på mig lite kläder och fixa till mig för sen ska jag gå hem till Stefan och låna hans bil till Väla. Mamma jobbar så hon har hondan och pappa kör med jobbebilen idag och jag vet inte när han kommer hem. Och sen ska jag på personalmöte ikväll på dagis. Det ska bli skoj. :) Så jag har inte all tid i världen idag vilket betyder att jag måste skynda mig ut till Väla om jag ska hinna strosa runt där i min egen takt. ;p


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0