en massa shopping

Ja, jag kan ju inte låta bli att gå inne på Väla om jag nu ändå var en snabb runda inne på Elgiganten med min dator. De på Elgiganten sa att jag kunde komma in i veckan så deras servicekille kunde kolla på den. Så då gör jag hellre det än att de ska skicka iväg den och det kan ju ta en hel evighet innan den kommer tillbaka då. ;s Jag hoppas på att den där servicekillen hittar felet så man slipper skicka iväg den.

Men jag var inom Väla också, jag var inne i alla mina favoritbutiker men hittade inget speciellt. Bara inne på H&M ( som är min absoluta favoritbutik ) och ett par sjukt snygga skor inne på Trampolin. Jag såg de i nån tidning nu i veckan, tror det va i Veckorevyn, Chic eller nåt sånt. Dieselskor som påminner om Converseskorna, fast de här va mycket grymmare. ;)




Jag köpte även Melodifestivalen 2009 hos Stefan. Jag kunde inte låta bli att köpa den. I år va det så många låtar som man gillade och som man fick på huvudet. Sen finns inte så många av låtarna ute på Spotify och sen behöver jag ny musik till min stereo i bilen. :)

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l . s e

Sv; Ahh :D Är dom sköna?

2009-03-09 @ 08:11:46
URL: http://pussydoll.se
Postat av: Roxanna

Sv: Jag har redan köpt en studentklänning, finare än den där ;D Jag bara tipsade till andra..

2009-03-09 @ 15:20:12
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0