halva veckan gått

Tiden går så sakta nu. De andra veckor har bara sprungit iväg så man knappt har hunnit tänka vilken dag man är på. Men denna veckan är seg, riktigt seg. Hoppades på att det va fredag imorgon. ;) Men icke sa nicke, jag får vänta en dag till.

Jag sitter och spelar spel som mamma har installerade på sin dator. Skitkul! :) Jag är en sån där spelnörd, jag spelar såna internetspel på typ zylom.se och king.com när jag sitter vid datorn för att fördriva tiden lite. Så nu kan jag spela hur mycket jag vill, hur länge jag vill. Inga endast-en-timme-spel.

Det är ju Grey's ikväll, jag får inte somna. Jag gör alltid det på onsdagskvällarna. En dålig tid för mig att de visar Grey's sådär mitt i veckan när jag är som tröttast. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0