sega söndag

Som vanligt tycker jag att söndagar är en onödig dag, eller den är ju nödvändig för det är just den dagen som man slappar som mest. I alla fall jag. Jag gör aldrig nåt speciellt på en söndag, det beror i och för sig på om HIF spelar eller nåt men annars är det min stora slappedag dagen innan en ny jobbvecka. Så idag har jag bara kollat på en massa tv-program och slösurfat vid datorn. Och spelat massa spel på datorn. :)

Just nu visar de Never been kissed på 3an. Den är så rolig. Jag kommer ihåg när jag såg den för första gången. Vi satt iskolan och hade fetehåla så vi bestämde oss för att låna en film i skolans mediatek så valde vi den för typ ingen hade sett den. Så vi satt i OP-soffan och kollade på den. Minnen!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0