tisdag

Usch ja, jag har jobbat två relativt långa dagar på dagis de här två dagarna. Först igår jobbadej ag 8 - 16.30 vilket jag inte va beredd på men jag tar ju alla tommar jag kan få. :) Så egentligen ska jag inte klaga. Idag jobbade jag 8.30 - 17 för de andra skulle på nån utomhus-mattekurs nere vid Revet. Blir dock två halvlånga dagar imorgon och på torsdag också men jag är ledig på fredag så där har jag en anledning till att inte klaga. Då ska jag soooova ut, jag är sjukt trött på morgonen fast jag sov riktigt mycket nu när vi va långlediga. Äh, min kropp är väl bara sommartrött eller nåt. Men så sjukt roligt det är att jobba när det är superfint väder ute, vi har världens bästa jobb!

Nu ska jag återgå till tvn.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0