blö för oavgjort

Jaha, då var man hemma igen från Helsingborg. Jag var chaffis både dit och hem. Ingen vidare bra match, första halvlek var sådär. HIF spelade lite lamt och Norrköping fick in ett mål lite innan halvtid. Men sen rullade det på direkt när andra halvlek började igen. Då spelade HIF fin fotboll, så ska det se ut. Det blev helt plötsligt 2 snabba mål. Henke gjorde första och René Makondele det andra. Det va nog egentligen självmål men jag vet inte. ;p Och såklart i 89e minuten kvitterade Norrköping, blö för er! Varför kan bara inte HIF vinna på hemmaplan?

Nu sitter jag här framför datorn.. som vanligt. ;p Kolla på Parlamentet innan samtidigt som jag åt en macka. Jag va svinhungrig på HIF. Så nu är jag mätt i magen igen och ska nörda här lite. Saknar min Tobbe bara. :( <3


Kommentarer
Postat av: frida

så bra! norrköping behöver gaska upp sig lite. det är ju pinsamt

2008-04-20 @ 22:17:55
URL: http://fridagyllander.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0