gonatt

Nu är jag hemma igen. Det va rätt trevligt faktiskt. Mamma ska ha sånt här hemma sen, så hon Linda kommer hit och pratar om det här hemma. Jag köpte två hudcrémer, för jag blir så torr på hela mig när jag har duschat. :( Hoppas de hjälper i alla fall.

Och HIF, vad håller ni på med? Varför kan ni aldrig göra mål? Och varför kan ni aldrig hålla nollan? Shit, mer träning på det tack.. så vinner ni sm-guld! ;D

Så nu tänkte jag gå och lägga mig och kolla på tv.. eller somna framför tvn. Hoppas de visar scrubs. Blö, borde egentligen inte kolla på tvn alls för jag ska upp tidigt imorgon och börjar jobba 7.15.. fast jag slutar 13 så det klarar jag. :) Gonatt!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0