jag är redo

Här sitter jag i Tobbes mjukisbyxor och ett linne. Jag är redo för sängen, fast det har jag varit ett tag nu. Jag har kollat på that 70s show halva kvällen. Avsnitten börjar ta slut nu. :( Och så är det så långt kvar tills nästa säsong kommer ut. Blö, och det är ju jättelångt till I am legend också kommer ut på dvd här i Sverige. Att man alltid ska vänta så länge, fast.. väntar man på nåt gott väntar man aldrig för länge. ;)

Imorgon blir det fotboll och allsvensk hemmapremiär på Olympia. Så underbart härligt! Det är något speciellt när allsvenskan börjar och man ska följa HIF hela våren, sommaren och hösten. Detta ska bli HIFs år, så det så! :D Så imorgon är jag på Olympia 17.45 när de möter Halmstad, är du också det? Vi får hoppas på en favorit i repris som ska bli tradition.. en målfest.

Näe nu får jag lägga mig i sängen igen och kolla klart på that 70s show-avsnitten.
Jag lär väl somna innan dess. ;p Gonatt.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0