nattinatti

Blö, nu har jag lite att klaga på faktiskt.

1. Var är min sån skatteverketlapp? Alla andra har ju fått den utom jag! Jag har faktiskt jobbat rätt så mycket, tjänat hysfat mycket och skattat megamycket sen jag tog studenten. Sen har jag också fått skatta på mina löner från när jag sommarjobbade på Revalyckan. Så var är den? :( Får jag inte den imorgon måste jag efterlysa den hallå.

2. Zylom.se funkar inte. Blö, vad ska jag nu underhålla mig med när jag sitter vid datorn? Hoppas sidan funkar om ett tag igen..

3. Va fan HIF? Vad gör ni? 2 - 1 mot Bajen, aja baja. :( Jag såg i och för sig inte matchen men alla är ju rktigt besvikna. Näe nu måste det bara gå uppåt, det hade varit gött om HIF hade varit med i toppen inför EM-uppehållet. Och såklart vinst på söndag mot Ifk Norrköping.

4. Ännu en natt utan Tobbe bredvid mig, så trååkigt. :( Han börjar tidigt imorgon bitti. Jag ska i och för sig också upp tidigt men inte såå tidigt. x) Men hela helgen kan vi umgås och nanna hur mycket vi vill om vi ni vill det. ;p

Ja det va väl allt jag hade att klaga på nu. En bra grej är att jag ska jobba imorgon. Jag tänkte sätta igång tvn snart för jag behöver sova lite. Så det va väl ändå bra att zylom inte funkar som det ska.. annars hade jag varit fast där längre än vad jag ska. Och en annan bra grej är att jag får min lön nästa fredag! :D

Gonatt allihopan, nu ska jag försöka sova och drömma om min hetpudding.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0