söndag

Och idag var det söndag. Ännu en vecka har gått.. och fort går det. Så snart är det sommar! Helgen har varit fin och solig. Jag har lekt med Tobbe hela helgen. Vi sov hos mig i natt. Vi sov rätt länge, till 10 eller nåt. Det är så skönt med sovmorgon, att slippa gå upp efter en viss tid. ;) Farfar var här en runda med Solei, vilket Molly inte tycker om. x) Hon tycker att Solei är stor och busig. Sen åt jag och Tobbe frulle och sen åkte han hem.

Idag ska jag köra pappa och Anders till Olympia. De är bjudna till HIF - Ifk Norrköping idag för de sponsrar 1907-klubben. Så de ska äta mat och va på ett sorts möte innan matchen så jag ska vara chaufför. ;p Inget mig emot, men det blir nog ingen match för mig. Orka stå där själv? :(

Snart tänkte jag duscha och göra vid mig så jag är klar så snart som möjligt. Jag ska bara orka slita mig härifrån..

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0