surprise!

Idag jobbade jag som sagt, rätt gött faktiskt. Vi var ute hela dagen förutom när vi åt middag. Så man blev lite småtrött av all frisk luft senare på dagen. ;p
Sen kom pappa och hämtade mig när jag hade slutat. Det vara bara hem, in i duschen, äta en macka och göra vid sig för vid 18.30 skulle jag och mamma vara i Jonstorp igen och möta upp de som jobbar på dagis. Det var nämligen dags för överraskningsfirande för Thomasie och Emma som ska fylla 30 nu snart. ;) Det va riktigt kul, de överraskade de på deras PK och sen åkte vi in till Ängelholm för att äta och bowla. Det var riktigt trevligt och roligt.

Nu sitter jag här halvslö i kroppen och tänkte lägga mig i sängen och kolla på tv. Kanske är det Scrubs på 6an nu om jag inte minns fel?

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0