tisdag

Idag var man uppe i ottan igen. ;p Jag sover med Tobbe typ varje natt och han går ju upp runt halv 6-tiden varje dag. Så då går jag också upp, men jag vaknar aldrig av hans alarm.. konstigt nog. Jag har väl blivit härdad. ;)
Och det är inget jobb för min del idag, men jag ska väl ner till brorsan. Han behöver kanske lite hjälp i butiken idag.. Jag får ringa och höra med honom senare.

Så när Tobbe hade stuckit till jobb satte jag mig vid datorn ett tag och nördade, sen kollade jag på tv och åt frulle med mamma. Sen stack vi ut och gick en runda nere vid havet mot Strandbaden. Det va rätt skönt med lite frisk luft och att man va ute och rörde på sig lite. Jag tänkte cykla Hälsans Stig idag. Den är 8 km lång och det är tråkigt att gå så länge så jag ska ta cykeln och cykla istället. Då gör jag någon nytta idag i alla fall. Och sen ska jag kanske leka med Tobbe.. vi får se. ;p

Kommentarer
Postat av: n a t a l i a y

hei :) ne jag heter natalie egetligen. men kallas för lia :D

2008-04-17 @ 23:10:00
URL: http://nataliay.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0