hemma igen

Yeah nu är vi hemma.. eller vi kom ju hem i torsdes natt men har inte haft tid att uppdatera här. ;p

Igår började dagen med att gå upp och ringa en massa samtal, hah. Sen kollade jag lite på internet och så. Sen va det att snabba sig med att äta, duscha och göra vid mig för jag skulle jobba på Skivlagret kl 13 - 17 men jag jobbade över till 18. Jag och Tobbe växlade tillbaka våra euros som blev över till svenska sedlar. Nu är man rik!

Igårkväll mös jag och Tobbe lite här hos mig, och nu är han på väg till Sthlm. Saknar dig, mitt allt! <3 Fast vi har ju varit med varandra nu i en hel vecka så ett dygn ska vi väl klara oss? ;)

Idag blir det slappedag, orka göra nåt i detta vädret? Så jag ska få undan mina grejer lite från resan och ska väl hänga framför datorn eller Grey's Anatomy. Jag har varit utan det i mer än en vecka nu.

Förresten så såg jag P.S I love you här hemma imorse. Så besviken jag blev, den va ju inte alls som boken och jag älskade boken ( och det är inte ofta jag älskar en bok ).

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0