söndag 28e december 18:04

Som de smäller smällare här i kvarteret nu. Igår började de lite grann men idag är det kryddat. Vänta till nyår istället. ;s

Just nu sitter jag på mitt rum och kollar på New York Minute med systrarna Olsen. Hah, den är rätt barnslig men den duger. :) Jag kommer ihåg att jag och Hanna va helt besatta av att se den när den skulle ha biopremiär men så fick vi inte tag på några biljetter. Så sura vi blev, mest Hanna. ;p 

Förresten, ingen i Helsingborgstrakten som har en lottorad som du inte har löst in än? I så fall kan du ha vunnit mer än 110 miljoner kronor. Helt sjukt, ge de till mig istället. :)

Nu tänkte jag nörda mig på svt.se's text-tv via internet och kolla hur det går för Rögle. Just nu står det 3 - 0. Snälla. vänd den tråkiga förlusttrenden nu Rögle!

psst.. jag måste bara säga att jag är superdupernöjd med min dator, och den är så snyyyygg! :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0