tisdag 16e december 19:26

Då va det bara åtta dagar kvar till julafton. Tiden bara springer iväg alltså. Och jag som inte har köpt en ända julklapp än. Shame on me! Men jag har ju inte tid. Orka åka ut till Väla och trängas med alla andra julklappsgalna människor? Och sen hinner man ju inte gå i stan eller nåt sånt och kolla för de stänger ju kl 18 och då hinner inte jag om jag nu slutar 16 varje dag. Ja, det får bli att trängas i helgen ändå. ;p

Egentligen skulle jag och mamma åkt till Ängelholm efter jobb idag men det blev icke så för jag hade glömt bort att jag hade lovat Camilla på Sjöstjärnan att jag skulle jobba för henne mellan 15.30 - 17. ( alltså en timme längre än min vanliga tid ) Så jag blev påmind om det på middagsrasten så då fick vi skippa Ängelholm idag. Vi ska dra dit imorgon istället efter jobb för då slutar jag 16 och det är jag helt säker på. Och jag som ville köpa Kevins singel, jag måste ha den. ;) Istället för att dra till Ängelholm så bestämde vi oss för att fixa internetbank till mig. ( tidigt, jag vet.. men jag har inte känt något behov av det tidigare så det fick bli nu när jag är rik ;p )

Och så till dagens samtalsämne, jordskalvet. Det va lite läbbigt, fast jag fattade inte först för jag låg och sov och så vaknade jag av att sängen skakade men jag tänkte att man brukar ju vakna av att det känns som att nån släpper ner en i sin kropp igen när man har drömt eller nåt. Ja, ni förstår vad jag menar. Så jag trodde det va det som hade hänt. Men i helgen hade en byggnad på Mataki i närheten av oss exploderat och då hade det skakat till här hemma hos oss så jag tänkte vad är det som händer. Men så lät min tv så himla konstigt, den sprakade typ. Men det brukar den göra men inte så mycket. Ja, det va helskumt. Så när mamma väckte mig vid 7tiden så frågade hon om jag hade känt jordskalvet och det hade jag minsann då när jag tänkte efter. Mycket skakigt här hos oss nu på senaste tiden. ;p

Nu tänkte jag avsluta med bloggandet för ögonblicket för jag måste köra till Ica och köpa nåt jag kan bjuda på imorgon på Musslan för det är min sista dag där imorgon. :( Jättejobbigt, men som tur är kommer jag träffa de barnen ändå även om jag inte är där och vikar mer. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0