lördag


image4Näe nu tänkte jag blogga lite. Har varit seg hela dagen, bakis :/ Helt skakig i kroppen.. Vi festade igår ju. Det var en helsjuk kväll måste jag säga! Det var jag, Caroline och Hannes som började tura. Där var en och annan skum människa som höll till där.

Och helt sjukt alltså.. Jag måste skriva detta. Vi gick ut på däck för vi behövde lite luft. Jag börjar prata om filmen "I Am Legend".  Typ att jag tyckte den var sjukt bra och att jag bölade och bla bla bla.. Så pratade vi tre om den filmen så hörde man en röst bakom oss: "Den filmen är så ratad.." Vi började prata med killen om en massa olika grejer. Så helt plötsligt kom han in på att han var från Vallåkra. Så säger jag: "Vet du vem Tobbe är då?" Så säger killen: "Tobbe? Torbjörn? Han har en syster som heter Sara?" Jag blev helt paff och svarade: "Ja!" De var fan bästa kompisar när de var små och så sa jag att Tobbe är min pojkvän. Världen är fan liten! Så han här Daniel följde med oss in till stan. En trevlig kille. Jag ringde Tobbe och frågade om detta var sant och det va det. Helt coolt.. tycker jag ;p I alla fall.. tack för en jävligt rolig kväll! Synd att inte Tobbe var med.

Nu sitter jag vid datorn och slösurfar lite. Åt nyss pizza med mamma och pappa och snart är det Melodifestivalen som gäller. ;p Tobbe har varit här sen vid lunch typ. Vi har bara varit och myst lite och kollat på tv och fikat med Jonas och Elena som kom på besök. :) Sen åkte Tobbe hem, för han ska upp tidigt och jobba några timmar imorgon och sen efter det ska vi leka. :)

.. och bilden är från igår;

Kommentarer
Postat av: sara

Åhhh du träffade daniel :P
LITE BALLT =p

2008-02-15 @ 15:57:05

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0