lördag

Jaha, idag är det lördag. Har varit med Tobbe både igår och idag. :) Mamma och pappa är i Halmstad.. så jag är ensam hemma hela helgen, tills imorgon då. ;p Så jag och Tobbe har kollat på tv och ätit och så, heh.
Tobbe är hemma nu och fixar med mat som han ska äta här. Så sen ska vi äta litta.

Sen blir det att man glottar lite på Melodifestivalen. Vill bara se om Ola är bra och om Carola + Andreas är bra. I alla fall Andreas Johnson.. han är så bra! Hans låtar är sjukt bra och mysiga tycker jag. Men jag gillar inte Carola, fan att de ska va en duett. Hon är så överskattad och dålig.. Så de passar inte ihop. ;p Det är min mening.. men i alla fall.

Snart spelar Manchester United mot Arsenal. Jag är inte så insatt men United ska kicka Arsenals ass. Arsenal är bara mööög! Är man uppvuxen med United så är man. ;) Och Arsenal har alltid sånt flyt och sånt gillar vi inte. Haha. På tal om fotboll.. ge mig torsdag! :D HIF - PSV @ Olympia. Vinst grabbar..

Jag vet inte vad jag ska skriva mer.. finns inte mycket att skriva.. mer än att Tobbe är världens bästa! ;*
Jag älskar honom så mycket. Han är mitt allt. <3

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0