söndag

Jahapp, idag är det då söndag. Vaknade typ.. halv tio och mådde skitbra. ;D Skönt tänkte jag, så jag gick ner och åt frulle och sen övningskörde jag lite med pappa. Det gick bra men jag kan fan inte parkera med vår långa bil. ;s Så jag ska inte ha en lång stor bil när jag har fått mitt körkort i alla fall. ;)

Efter det slösurfade jag lite framför datorn. Kollade min bilddagbok, satt på msn och spelade spel. Sen kom Tobbe och hämtade mig. Vi hyrde "The Royal Tenenbaums"  som var helt okej. Typ Ben Stiller, Owen Wilson och Luke Wilson som är med i den. De är ju roliga så vi hyrde den. ;p Så nu ska vi snart sova, Tobbe ska upp tidigt imorgon och jobba. Han är knegarN nu. ;) Vi kollar på "Runaway Bride"  nu.. Har sett den innan. Den är helt okej den med. Jag och Tobbe är fan filmnördar. Haha.
I'll be back!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0