söndag

Woho! Ett halvår kvar tills jag blir 20 år! Gött som fan. Då blir det systemet och då kan jag handla där själv. ;) Haha, fast det är typiskt att min födelsedag är en söndag i år så jag får väl vänta till måndagen eller nåt.
Idag vakande jag hos Tobbe igen. Hela helgen har typ tillbringats hos honom. :) Vi har kollat på film, tv, ätit onyttigt och haft mysigt. Men i alla fall.. Vi åkte till mormor och morfar med mamma och pappa vid typ 14-tiden och jag övningskörde dit. ;) Haha, det gick ju jättebra. (a) Näe, faktiskt inte! Tur jag ska köra två gånger denna veckan med Martin. Sen ska jag börja köra med Tom. Nu är det nära uppkörningen. Jag vill ha körkort nu! Längtar tills jag får det i handen. ;) Då ska jag cruisa runt och köra Tobbe överallt.. Han har ju kört mig överallt typ så vi får bli kvitt. ;p
Nu har Tobbe typ nyss åkt hem. Han ska jobba imorgon så vi får ses efter att han har jobbat klart. Imorgon ska jag köra i stan med körskolan i två timmar. Sen får jag se om jag hinner åka in till stan och fixa biljett till HIF - PSV Eindhoven. Det ska komma några och fixa nåt fuktgrejs under vårt hus. De har typ varit här megamånga gånger, de blir aldrig färdiga ;s Men men, måste skaffa biljett.

Nu sitter jag och kollar på "Top Model Kanada".  Haha, inte så intressant men finns inget annat bra att kolla på. Och jag slösurfar lite på bilddagboken, kollar en massa som har uppdaterat bilder. Jag har blivit dålig på att ladda upp bilder där, men jag har ju inga bra bilder att lägga upp ändå. Då är det bättre med blogg.. Då kan man skriva en massa istället. Haha. Och så spelar Peggle också. Jag är helt beroende ;s
Jaja, sen blir det lite köttfärsgratäng. Det är ju knappt gott, tro inget? ;o Skitgott. Haha, nu lät jag som värsta matvraket men det är jättegott och pappa gör den bra ;p
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, blir det alkohol på en måndag då? Meen, då kan vi festa lite, om jag inte jobbar, har ju kommit hem från Kreta dåå! :P Party, party!
Kraam

2008-02-03 @ 22:02:59
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0