söndag

Oj, idag är det redan söndag. Det va längesen jag bloggade, sen i torsdags. Jag har inte hunnit och inte orkat blogga helt enkelt. ;p
Det var en lugn fredag. Vi var på kalas. Tobbes morbror och hans kusin fyllde år. Det va ett trevligt kalas. :) Sen drog vi till Stefan till stängning. Sen drog vi hem och lade oss direkt. Tobbe va rätt trött för han hade börjat jättetidigt på morgonen. Men i alla fall..

Vi sov hos mig. Vi åt frulle och sen stack jag in i duschen och fixade till mig medan Tobbe åkte hem och gjorde vid sig. När vi va färdiga drog vi till Väla och hbg. Jag köpte en Fred Perrytröja på MQ. Ville egentligen ha den skitsöta rosa tröjan men den var slut så jag köpte en svart/guldig tröja istället. ;) Den är nice som fan.
Så vi gick en liten runda på Väla och kollade i lite affärer. Och jag fixade lite resekataloger. Vi vill ju åka till Malta i sommar. :) Så vi kollar lite hotell och priser och så. Sen åkte vi till Tobbes morfar en stund och bytade tillbaka till Tobbes röda lilla bil. Sen på kvällen krängde vi lite godis från Tasty House och kollade på tv. En mysdag.

Och idag så gick vi upp tidigt. Mamma och pappa ville att vi skulle hänga med de till Ängelholm och hälsa på Stefan och Jill. De bor i ängelholm i en etta som va nice som fan. :) Stor och fin var den. Så vi åt frulle där och pratade lite. Och jag övningskörde både dit och hem. Ja, och sen stack vi hem vid lunch. Jag och Tobbe var här ett tag och sen åkte han hem. Så jag ska till honom ikväll igen.
Ja, det va väl allt jag hade att skriva. ;p Hehe, näe nu ska jag fortsätta med mitt slösurfande och kolla lite på tv. Bara mög på tvn. :/ Blö.

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

heej, allt bra? hur fick du in bilden på bloggen? puss!

2008-02-26 @ 17:42:11
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0