torsdag

Idag bestämde jag mig för att fixa till min blogg igen!
Jag kan inte låta bli. Blogga är rätt tråkigt egentligen.. men jag är som jag är.
Så vi får väl se om jag bloggar mycket eller inte.

Men i alla fall.. det är nytt år, nya tag, nya förväntningar..
Och i år ska HIF vinna sm-guld och där med basta. ;)
Jag ska hitta ett redigt jobb i år, men iofs så jobbar jag rätt mycket på dagis i Jonstorp. Det är roligare än vad jag trodde. :) Sååå gulliga bebbar. Har funderat på att läsa vidare till förskollärare.

Här sitter jag kvart över elva på kvällen och jag ska upp och jobba imorgon ;s Får väl ta och lägga mig snart så jag orkar. Jag måste ha mina minst 6 timmars sömn (helst över 8 timmar ;) annars blir jag tjurig. x)
Bio imorgon kväll med Tobbe my love. ;* I am legend. Den verkar skiiitbra. :)

Hoppas ni gillar min blogg. ;)
I'll be back!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0