lördag

Godmorgon, jag har haft lite sovmorgon idag.
Igår jobbade jag på Skivlagret från 13 till 18. Sen drog jag hem direkt och gick ut med Molly och körde sen til Jonstorp när jag hade bytat om. Där va det kalas för min kusin Simon son har fyllt 15 år och för morfar som har fyllt 66. ;p Det va riktigt kul att träffa kusinerna igen, de är ju inte här nere så ofta. :( Vi spelade kubb, spelade fotboll ( jag i klänning ) och drog ner till marknade en stund. VI körde radiobilarna, hah. Det va kul!

Får se vad som händer idag, om jag och Tobbe drar till marknaden eller om vi drar dit imorgon kanske? Tobbe ville åka helikopter förra året och så har de det i år med, så vi får se om han åker med en runda. ;)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0