lång väntan

I väntan på att Sverigematchen ska dra igång sitter jag och slösurfar litegrann.
Jag kollar efter en ny laptop ( som jag tänkt införskaffa mig om jag kommer in på högskolan ) och efter en digitalkamera som jag skulle behöva nu till sommarn.. men får se om jag har pengar så det räcker.
Sen kollar jag även efter lite Odd Molly-kläder, deras kläder är sjukt fina.  Butiken här i Höganäs på Köpmansgatan har Odd Molly-kläder har jag sett. Jag får väl checka läget där inne någon dag. :)

Blö, va jag saknar min hetboll nu. <3 Jag skulle behöva några kramar och pussar av honom just nu, men vi ska ju leka imorgon efter att vi har jobbat. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0