lördag

Idag är det lördag.
Jag sov hos Tobbe inatt. <3 Vi kollade på 1408. En helcpfilm. Kollade på Robins också. Fy fan va roligt det va alltså! Bästa på länge, måste fan se reprisen också. :D

Tobbe körde hem mig tidigt. Så jag har övningskört idag med pappa och det gick bra. :)

Imorgon ska jag leka med Tobbe igen efter att han har jobbat.

Näe nu måste jag skynda mig för vi ska snart åka till Jonstorp. Det är liksom kalas hos Snybble. ;) Han blir 17 år på tisdag. Min lilla kusin börjar bli stor.


image36

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-01 @ 18:04:47
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: nathalie

va söta :D

2008-03-02 @ 12:42:54

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0