måndag

Ny vecka. Ny månad (typ). Detta betyder att jag ska jobba på musslan hela mars. Vadå gött? Det är verkligen skönt att jag nu ska vara på ett och samma ställe i en hel månad plus att jag kommer tjäna goa pengar. Idag jobbade jag 7 - 13. Rätt soft tid.

Sen åkte jag med bussen till Höganäs. Jag gick inom lite affärer och letade efter en kuvertväska. Det finns inte nåt fint i Höganäs. Skärpning! Måste man åka in till Helsingborg för att kunna köpa kläder och accesoarer? Näe jag tycker att Höganäs ska skaffa sig lite moderna klädbutikskejdor eller nåt. det skulle vara bra. :)

Näe, nu ska jag glo på tv och äta lite riskakor. ;p Och orka detta pissevädret. Ge mig våren.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0