slut i rutan

Nu är det slut i rutan för min del på Musslan. I alla fall på detta vikariatet jag har haft där i 4 veckor nu. Det är lite tråkigt, jag vill ju jobba mer. :( Jag trivdes så bra där. Hoppas de ringer från dagis nästa vecka så man kan jobba lite.
Jag kom typ nyss hem.. eller näe, jag kom hem vid 17. Sen har jag ätit riskakor med ostmask. Gott som tusan!

Igår hann jag inte blogga, orkade inte heller för den delen. Jag var hos Tobbe hela kvällen plus att jag hade jobbat från 7 till 16.30, så jag däckade i Tobbes säng tidigt på kvällen. x) Det gör jag typ varje gång jag har varit uppe megatidigt och jobbat hela dagen. Men det är kul att jobba med barnen på dagis. Jag är lite sugen på att läsa vidare till nåt med barn, typ förskollärare eller lärare eller nåt. Jag är så kluven. Det är inte lätt att veta vad man vill göra med sitt liv.

Ikväll blir det bara att slappa, är ensam hemma. Pappa är på hockey med Stefan och mamma står i butiken för Stefan är på hockeyn. ;p Så jag får väl laga mat själv och glo på tv sen och slösurfa vid datorn. Och Tobbe börjar tidigt imorgon och jag är ledig ( vad jag vet än så länge ) så jag är inte så sugen på att gå upp typ 4, hehe.

Det går faktiskt bra med mitt godisätande. Jag är inte alls sockersugen mer. Eller jo, lite ibland när man är megahungrig. Då vill man bara slänga i sig ett stort marabouchoklad eller nåt. Men jag har bestämt mig att jag bara får gotta mig på lördagar, så vi får se hur det blir med det. Jag är stolt i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: sannaa

ah, va trist :( ge oss sommar!

2008-03-27 @ 19:07:46
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: Caroline

Läs till lärare, då kan du ju läsa i Halmstad! ;) hoppas allt är bra.

2008-03-28 @ 13:45:21
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0