söndag - påskdagen

Idag är det då påskdagen. 
Igår var det påskfest hos mormor och morfar. Jag va såklart taxi både dit och hem.
Jag, Jay och Niklas hade väl kul. Vi är de tre kusinerna (och Tobbe). ;p Ett litet skämt vi körde med igår. Haha, vårt lag hette nämligen så. Vi hade Tobbe med i tävlingen fast han inte var med. :(  Men i alla fall.. vi tre satt och nördade oss hela kvällen på mormor och morfars laptop.

Idag ska jag åka hem till Tobbe och träffa honom, min lilla sjukling. :( Hoppas han blir frisk snart.
Pappa ska ha datorn vid tretiden för han ska se Rögle spela mot Brynäs online på internet. Vi har inte den kanalen den ska visas på så han får kolla på internet. Haha, jag trodde han skojade med mig igår när han sa: Louise, imorgon vill jag ha datorn vid tretiden. Och jag svarade: som om. ;) Eftersom pappa inte vet hur en dator fungerar så trodde jag inte på honom.


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0