1a maj

Jao idag är det ledigt för hela slanten, det känns som en lördag. Idag har jag varit hos Tobbe, jag sov där. <3 Vi sov länge och har segat hela dagen. Nu är jag hemma och ska snart äta köttfärsgratäng som är så sjukt gott.

Just nu sitter jag och slösurfar och spelar spel på king. Jag har samlat ihop över 100 000 juveler. ;o Som jag har spelat, hah. Och jag ska få över 1 miljon juveler, även om det ska ta flera år.

Och en sak till. Mamma och pappa har bokat resa till Thailand i januari nästa år.. utan mig! ;o Vadå orättvist? Fast Thailand lockar inte mig så mycket, för jag är så kräsen med mat och så, men det skulle vara coolt att åka dit.


Kommentarer
Postat av: Peggy,

Har faktiskt inte testat, ska nog göra det ikväll ;D

2008-05-02 @ 16:32:52
URL: http://peggypeggy.blogg.se
Postat av: Nadina

Tack så mycket! Tycker att din är fin den också :)

2008-05-02 @ 17:16:54
URL: http://citronze.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0