blö

Det blev inte att jag jobbade så länge. Jag åkte hem vid halv ett. Jag hade så sjukt ont i magen, jag visste inte vart jag skulle bli av. Så nu har jag varit hemma och kurerat mig och försökt äta. Det började igår, att jag kände mig konstig i magen men det gick över igen och jag kände inget i morse. Men idag så fort jag åt middag så fick jag jätteont i magen och det va samma igår när jag åt kvällsmat. Skumt, jag vet inte vad det kan vara.. jag kanske är allergisk? Eller så kanske jag börjar få tillbaka det där dumma jag fick förra våren. :( Jag hoppas inte det.

Och ääääntligen så har That 70s show säsong 6 kommit nu.. eller i alla fall har Stefan hämtat den på Skivlagret på Väla. Så senare när jag har ätit lite kvällsmat och känt efter hur jag känner mig så ska jag köra ner till Videocorner och köpa den! ;D
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0