onsdag

Idag jobbade jag inte så länge, 7.15 - 13.
Tobbe sov här hemma hos mig inatt, mysigt. :)

Efter jobb åkte jag hem med mamma och sen åkte jag till Väla åt Stefan. Han behövde lite grejer från Skivlagret. Jag köpte ett par jeans under tiden de plockade ihop grejerna. Och jag såg även Kenny Jönsson och hans familj på väla, sjukt coolt.. tycker jag! ;D Jag menar.. han och henke är de största idrottarna som finns i hela världen så när man ser de blir man ju helt ställd. ;p Hans barn är så söta. Såg de två ggr, hah. ;p

Nu är jag hemma och tänkte kolla på tv nu och slänga i mig en macka eller nåt. Sen ska jag hem till Tobbe och nanna där inatt. :) <3


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0