slut för idag

Då var jag hemma igen efter en hel dags arbete, fast kom hem typ för en 40 minuter sedan. Jag är lite trött i skallen bara. Vi var ute nästan hela dagen, vi va nere vid Revet och åt middag och sen lekte barnen lite efter det i skogen. Så roligt för de att ha möjlighet att leka där i detta fina vädret. Jag ska som sagt jobba imorgon och på onsdag också. Gött. :)

Efter jobb körde jag till Videocorner där mamma jobbar idag, sen nu sitter jag här hemma. Pappa är och handlar nåt vi ska äta till kvällsmat. Det blir toast eller nåt, ja varma mackor i alla fall. ;p Och senare ska jag leka med Tobbe. <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad kul, hur gamla barn är det då? Pluggar & sen jobbar jag extra som servetris också. Får väl se till att hitta ett jobb i Landskrona så jag slipper pendla.

2008-05-05 @ 21:13:47
URL: http://froggie.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0