torsdag

Nähe, inget jobb idag inte. :( Lite synd, men ändå skönt på ett sätt.
Jag vaknade vid 8 i morse, så jag och mamma bestämde oss för att cykla Hälsans Stig  idag. Det va gött, det är skönt att man rör på sig och känner sig nyttig och duktig.

Nu snart tänkte jag sätta mig ute i solen och läsa min bok, jag hinner ju aldrig läsa klart den för jag har jobbat rätt mycket och haft annat för mig plus att jag är rätt seg på att läsa. ;p Men så det tänkte jag göra idag. Sen ska jag leka och sova med Tobbe idag. <3 För i helgen ska han iväg och spela nånstans i Småland. Kommer sakna honom, men det går fort. Fast jag ska kanske med mamma till Kappahl på väla ikväll. De hade sån vipgrejs för de som är medlemmar där och det är mamma. Men jag får se om jag hinner och orkar. ;p

Näe nu får jag dra ut i det fina vädret och sola lite så jag får lite färg. ;)

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

förlåt, vilken bild? :)

2008-05-08 @ 18:34:12
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0