torsdag

Då är man nyss hemkommen från väla, jag var där ett tag nu på eftermiddagen. Jag va ute efter en ny bikini, jag är sån så jag måste ha en ny bikini varje sommar. x) Men jag hittade en snygg på Stadium, såg att de hade riktigt snygga i stan igår när jag va där med Hanna. Jag köpte även ett par flipflopskor som matchar bikinin. :)


image133

Det blev den där bikinin, fast jag köpte inte underdelen som hörde till för de va inte så snygga.. så jag köpte ett par helt vanliga svarta. Jag är helnöjd i alla fall!

Ikväll ska jag leka med Tobbe. :) <3

Kommentarer
Postat av: kristin

snygg bikini:D

2008-05-16 @ 09:01:18
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: Mickan

snyggt!

2008-05-16 @ 11:36:23
Postat av: louise

tack! ;D

2008-05-16 @ 13:12:11

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0