@ videocorner ;p

Hehe, är på videocorner nu. Stefan äter så jag står här så länge. Jag var på väla innan och hämtade skitmånga skivor till butiken. Faithful Darkness har släppt sin skiva idag, rätt fett. ;) Så på lördag 10/5 är det releaseparty på Folkparken i Höganäs kl 21.00. Jag och Stefan ska sälja skivorna som bandet sedan ska signera. Stefan känner ju Jimmy så. ;p Så kom dit vet ja. Det är inte min typ av musiksmak men klart man ställer upp. :)

Jaja, snart ska jag köra hem i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, flyttar tillbaka, den andra söög. :P men allt bra annars? puss

2008-05-06 @ 18:01:32
URL: http://caroliinepersson.blogg.se
Postat av: Caroline

hehe, yees. han vet nog inte om det, men han kommer ju ikväll, så kommer jag ihåg det ska jag höra med honom. Inte min musiksmak direkt, men det är ju mattias. :P hehe. puss

2008-05-06 @ 18:07:36
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0