måndag 17e november 17:43

Då va det måndag igen då, ny jobbevecka. Det började med att jag fick gå upp till en annan avdelning som jag fick jobba på under förmiddan och över middan för de saknade personal. Så det blir samma imorgon så jag ska börja en timme tidigare imorgon. Inget mig emot. ;p

Och som jag ska hålla tummarna ikväll! Henke, Rasmus och Joel är nominerade i Fotbollsgalan på tv4. Tre stycken bra spelare från HIF, och jag hoppas verkligen att nån av de vinner ett pris. Det skulle de vara värda. Fast Henke är ju nominerad till årets forward och han vinner nog inte det, det blir väl Zlatan som vanligt. Jag pallar inte med honom. ;p Han är så sjuuukt överskattad. Tur att han bara är bra i Italien då och inte i landslaget? ;s Jaja, och sen är Rasmus och Joel nominerade till årets nykomlingar. Det verkar som att han Robin Söder från IFK Göteborg är favoriten där men jag håller tummarna ändå för våra nya unga HIFare. :)

Snart kommer pappa hem och då ska vi hämta mat på Plaza. Vi pallar inte fixa mat så sent på kvällen, hah. Jättesent va? Men det är bara gott, men onyttigt. Jag måste motionera. Men imorse kl 6.20 va jag uppe och så gick jag och mamma ut på en powerwalk på en timme genom Höganäs. :) Det va skönt, och så en dusch efter det så va jag pigg och klar för jobb. :)

Men ha en bra kväll, för det ska jag ha.. fast utan min Tobbe. :(


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, jag har varit på spinning idag! ;) hehe, mina ben gör oont!! ;) puss!

2008-11-17 @ 20:41:52
Postat av: louise

heh, det är ju gött. träningsvärk imorgon? ska du spinna fler ggr? :)

2008-11-17 @ 22:02:36
Postat av: Alexandra

Ja han äger! xD

2008-11-18 @ 11:17:25
URL: http://lillanlarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

hehe, ja typ! :P hehe, ja, spinnar måndag, tisdag och onsdag, sen yoga på kvällen på tisdag, och sen ska jag på nått på torsdag, så jag tränar för fullt ;) hehe.

2008-11-18 @ 12:37:08

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0