14/10

Jag tänkte uppdatera här lite nu. Nu har mitt vik på musslan/snäckan börjat. :) Jag började igår och jag trivs jättebra. Jag har ju iofs varit där innan en del men där är ju nya barn och så ju, alla småpluttar är ju där och jag tycker att det är så mysigt att jobba med småpluttarna. ;D Idag va det fotografering på dagis. Det va kul och ingen av barnen blev ledsna. Jag fick vara med på gruppfotot och personalfotot. Och imorgon ska jag fottas med Snäckan. Det känns som man är en av de, en riktig fröken. ;) hah.

Idag blir att det leka med Tobbe lite fast han ska börja jobba tidigt imorgon så vi ska inte nanna tillsammans. :( Så jag tänkte kolla på Morgonsoffan ikväll när jag är ensam hemma. Det är ju hockey ikväll. ;p

Och grattis Jay och Martin på era födelsedagar idag mina små kusiner. ;)


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0