280908

Oj, åtta st som har varit inne på min blogg och kollat idag. Ovanligt, för det brukar vara typ 4-5 st bara.. men det är kul med fler läsare. :) NI får gärna slänga en liten kommentar också. Det vore gulligt. :)

Snart derby och jag är sjukt laddad! Fast först ska jag jobba både imorgon och i övermorgon. Lång dag imorgon och kort dag på tisdag. Fast har jobbat i helgen så det är rätt skönt med en halvdag sådär. :)

Efter jobb på Väla så gick jag en liten runda och försökte hitta ett par jeans men palla min kropp så jag hittade inga som va sköna nog. Jag får ta en heldag och verkligen prova i alla affärer som finns och se om jag hittar de perfekta jeansen. :) Fast jag är rätt nöjd ändå, för jag köpte ett par såna UGGisar.. fejkade iofs för jag köpte de på DinSko. Men de är skitsköna och va billiga så jag slog till. :)



Stefan hade hittat Full Frys till mig nu hemma i hans lägenhet så jag ska tokkolla på det nu ikväll när jag ska sova hade jag tänkt. Det är så sjuuukt kuul!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0