typ en vecka senare..

Förlåt, hah. Hoppas ni inte har saknat mitt bloggande. Jag har inte haft tid för jag har prioriterat annat.. typ hockey, tobbe ♥, batra & robin, utgång och jobb. Ja en massa. Men nu är jag tillbaka! :)

Imorgon är det påskfest på jobb, det ska bli kul att se alla små utklädda till nåt gulligt. Allt från kycklingar till påskkärringar. Förra året va alla barnen urgulliga så det är de säkert i år med. ;p Sen blir det hockey nästan direkt när jag har slutat, slutar 17 imorgon. Rögle möter Västerås om ni ville veta?

På fredag är det min sista dag på Sjötsjärnan. Sen har jag påsklov för då ska de flytta ner till den nya förskolan som är sjukt fin. Tur man ska jobba där nere sen. ;)


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0