underbart väder.. idag med! :)

Det är så himla skönt att solen vill titta fram och att det är så vårvarmt ute. Man blir mycket piggare och vårkläderna används flitigt, det gillar Louise. ;) Och dessutom är det allsvensk premiär för HIF ikväll, det är också underbart. Som man har längtat hela vintern. Helt sjukt, men idag är det dags mot Göteborg och såklart hoppas jag på vinst. Det måste bli vinst! :)

Ikväll spelar Rögle också, mot Leksand borta. Vinst där uppe och de är klara för Elitserien. ;) De lär väl hålla oss uppdaterade på HIF ikväll, för där är ju en massa röglesupportrar som går på HIF också.. typ som jag och pappa. ;p Jag får hoppas att de håller oss uppdaterade så man inte är lika nervös, fifan.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0